Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Isnin, 28 Oktober 2013

Feel Diva In Yourself

Sekarang nie bukan main banyak orang dok up pasai foundation..
Boleh dikatakan,semuanya fungsi hampir sama..nak perfect coveragekan?
Nak tutup semua cela yang ada kat muka kan?

Tapi apa kebaikan yang membezakan setiap foundation yang ada kat pasaran?
Mesti setiap foundation ada kelebihan tersendiri untuk foundation tu sendiri kan?*brapa kali sendiri da
Kalau semua nak tutup cela saja,banyak aih kat pasaran..boleh pilih sambil tutup mata..

Nie salah satu foundation yang menarik minat aku.
Aku bukan la manusia yang jenis nak pakai foundation nie sebab aku kalau bab-bab makeup nie serius aku ZERO.
Apa pon aku tak tau,yang aku tau basic ja..pakai toner,moisturizer,bedak lepastu pakai lip gloss @ lip balm..



Tetapi....sejak aku diperkenalkan dengan FEELVOGUE nie,aku try la guna.
Aku pakai toner+moisturizer+Feelvogue nie.Aku try tak alas bedak sebab tak reti.. -_-
Lepas tu, tengah hari aku tunggu result yang buat aku gedik nak try beli Feelvogue ritu.
As expected, betul2 menjadi..glowing2 gitu..makin pecah peluh makin santik...

FV nie ada dua kaler saja..kalau kulit cerah boleh ambik color BEIGE..Kalau itam manis macam aku boleh pakai NATURAL.
Apa kelebihan FV  nie?

01 : Beige Skin Colour (utk yang kulit cerah)
02 : Natural Skin Colour (utk kulit sawo matang @hitam manis)
10gm (Tahan sehingga 3 bulan)
Sesuai untuk semua jenis kulit

Vitamin E
Spf 30
Glowing (makin pecah peluh makin glowing)
Anti rekahan (dah pecah peluh tak berlemoih)
Long Lasting up to 16hour
Professional coverage
Halal & mendapat kelulusan KKM
Keluaran Bumiputera

TESTIMONI


Muka kak nie tak sekata,banyak parut2 jerawat..Nampak jugak la lubang2 kat muka dia tu..
Dia just oles FV pakai span basah (span bedak pixy) kat muka dia pastu touchup sikit pakai bedak pixy.
Tengok,perfect coverage kan? Tak guna camera 360,nie gambaq betoi,tak dak edit2..

Aku nak jugak letak muka aku sebagai testi tapi aku pakai pon dok bertampung lagi..Masih belajar nak oles bagi cantik..
Bila my asben dah luluskan kata cantik baru aku pos gambaq aku pulak..

Untuk keterangan lebih lanjut, Boleh ke fb Ryuna Nabiela

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen