Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 13 Jun 2013

Hint McD Dah Beresss...

Assalamualaikum....

Pukul 12.2454 tengah hari tadi tiba2 je aku dapat 1 call dari Mr.Saif.........

Dia: Ibu...dapat mesej abah dak??
Aku: Ehh..ada mesej eh? sat ibu baca.......
Dia: Ok..(letak phone)

Terus buka mesej.....

"Sat g abah ambek ibu kita p lunch.........."

Terus aku yeyy! hakak shukeee sangat hokey....sempat jugak dia nak lunch dengan hakak sebab dia masuk keja pukul 3ptg.

Seminggu dua nie Mr.Saif sibuk betul...dia masuk keja petang, balik keja dah tengah malam..Sempat nak sembang2 dengan dia awal2 pagi je..Disebabkan terlalu letih aku selalu 'pengsan' awal sebelum dia balik.Kadang2 pukol 12 lebih baru sampai rumah...

Hakak tak kisah sebab memahami...dia kerja untuk mencari rezeki...

Hari Selasa lepas aku sesaja la memain dengan Mr.Saif dekat FB dia.....hahaha


Konon2 bagi hint la....tapi dia senyap ja...aku pon senyap ja la..

Tadi elok aku dah masuk keta dengan dia..Tetiba dia cakap..nak makan kat mana ibu? Aku pon cakap la...kat mana pon tak apa janji cepat & dekat..... Rehat 1 jam je.tak kan nak cari tempat makan jauh2...

Jom kita makan McD...sempatkan?? Aku pon Ok...tapi dalam hati jangan kau tanya nokk....cam nak lompat2 je...

Bukan kemaruk sangat McD tu..tapi seronok apabila permintaan dipenuhi secara tak disangka...
Tapi Mr.Saif memang macam nie..bila mintak direct belum tentu dapat tapi dia akan cuba tunaikan selagi apa yang diminta tu berpatutan lah..hahaha

Jenis aku pulak,kalau pi keja tu pi keja ja..Balik keja tu balik terus sebab aku tak berani nak menyinggah mana2..serius aku tak berani..Sanggup aku tunggu Mr.Saif walaupon nak beli pad untuk diri sendiri..Tapi make sure bekalan cukup la sementara nak tunggu dia..hahaha...baik gak aku nie kadang2 kan??

Apa2 pon terima kasih banyak2 kepada suami tercinta sebab sempat luangkan masa yang memang full dengan is3 mu ini...............

Ok,bye.





2 ulasan:

  1. wahhhh sukanya yer che da dapat makan MCD.. heee

    BalasPadam
  2. Begitulah kalau nak kebahagiaan berpanjangan. Kena ada toleransi dan saling memahami sebab tuntutan hidup hari ini buat semua org busy..

    BalasPadam

Gojes-gojes yang komen