Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Rabu, 10 Julai 2013

1 Ramadhan ~ so sweet lahhh!

Pagi tadi lepas sahur ramai2..aku duduk lepak dekat meja makan dengan mak & bapak mertua aku..Adik ipar aku pon ada sekali..Tetiba bapak mertua aku cakap...

"Puasa pertama tahun 1984, abah dapat kad raya dah....."

Mak mertua aku pulak sambung....

"Marka bagi......"

Adik ipaq aku pulak tanya...

"Sapa bagi kat abah??"

Bapak mertua aku jawab....

"Mak la yang bagi..awai2 posa dah dapat dah...."

Mak mertua kau senyum2 ja lepastu dia sambung....

"Hari tu hari jadi abah jugak,mak bagi siap2 la dengan kad raya...."

Dah 29 tahun berlalu..depa still ingat tarikh tu....bapak mertua aku pernah gitau aku,depa dua orang dah berkawan dari zaman sekolah lagi...lama Ooooo.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen