Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Jumaat, 2 Ogos 2013

Bila menangis sebut nama orang lain

Assalamualaikum.......

Hari nie banyak entry aku taip tapi semua masuk draf sebab gambo tak da dengan aku..huhuhu...

Semalam aku ada order satu produk kesihatan,online je..hehehe..tup..tup hari nie dah sampai,akak tu nak COD terus kat aku..Hoyyehhh..suka nya..Jauh noo dia mai antaq tau..Dari Baling ke Kulim uollss..Bukan dekat,dah tu aku beli yang ada promosi lak tu,memang dasar kan?? Bukan apa duit yillek..beli yang murah je la..Tak sabar nak bagi kat Hamam,memang niat nak bagi kat Hamam pon.

Ehh..panjang nya melalut..Sebenarnya aku nak cerita kisah lain..Pasal anak bujang aku nan sorang tu..Semalam masa tengah buka posa,dia tak mau duduk dalam walker..nak jugak dia join kami makan bersila ramai2 kat bawah tu..

Malas layan,aku makan buat donno je sebab aku dah bagi dia makan dah pon..Kenyang dah pon, so duduk diam2 dalam walker. Tapi kannnn...berdengung telinga aku dengar dia jerit2..segan terus kat mertua..Pastu dia bantai menagis pulak macam kena belasah dengan aku.Padahal aku tak layan ragam dia je pon..

Tapi tangisan dia tu buat aku touching tau sebab masa dia nangis dia sebut 'ma..ma..makk..makk..' Aku touching bukan sebab bangga tapi sebab sedih..'MAK' adalah babysitter dia..aku nie 'IBU'..Mau tak touching sebab anak aku pandai sebut nama lain dengan lebih jelas..suruh sebut ibu jadi ABU..

Mr.Saif pon kena nasib yang sama macam aku..'ABAH' Hamam tak pandai sebut..tapi kalau nampak asben babysitter pandai lak dia sebut 'YAYAHH..' Tak ke sedih kami laki bini..Tu pasal la aku risau nak hantar babysitter..Risau anak lebih ingat babysitter dari aku..

Tapi terpaksa jugak la cekalkan hati..aku keja nak bantu suami,harap jangan touching lebih2..Hamam tu kecik lagi,bukan dia reti apa2..anggap la semua nie 1 perkembangan yang bagus sebab dia dah nak belajar bercakap..

Dah cukup! Ehe..nie aku tengah tunggu perkhabaran dari Mr.Saif tentang sesuatu..jeng..jeng..jeng..Harap2 ada perkhabaran yang besttt!! Tak sabar.....

Ok lah,bye...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen