Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Rabu, 14 Ogos 2013

Fellicious Brain Charger Drink TERBAIKKKK................

Assalamualaikum......................

Sapa yang masih lagi dalam mood raya?? Rini baru raya ke 7,baru seminggu raya kan tapi mood raya aku dah hilang masa raya ke 2..Spoillll...spoillll...

Nie bukan nak cerita pasai raya tapi nak cerita pasai minumam kesihatan yang kami sekeluarga amalkan..Tengok tajuk aku tulis apa?? Haa..memang TERBAIKKK habaq mai kat hampa nie..Ehh..aku serius lah,bukan perli...yang bestnya..aku pon dah termasuk dalam testimoni depa...

Tak caya?? mai nak tunjuk...


 Haa..yang atas nie aku hantaq PM ja kat dia..nampak macam segan lak nak gitau terang2..pastu tengok2 ada lak depa tepek kat wall sebagai testimoni..terus macam tak segan dah..sebab nampak perubahan yang besaq kat situ...hehehe



Yang nie pulak masa masa 1st time try,aku try kat anak aku dulu..memang terkejut tau dak..langsung tak banyak songeh bawak dia keluaq lewat2 macam tu..

Ehh..sebelum tu mai aku nak kenalkan product nie..

Brain Charger Drink adalah produk keluaran Raffelinna Sdn.Bhd dibawah Felinna Beauty. Sangat sedap ,khasiatnya adalah pelbagai termasuklah keistimewaannya mengandungi buah delima yang mana dalam penghasilannya tiada sebiji isi delima pun dibenarkan terjatuh untuk mengekalkan khasiatnya. Malah antara sebiji isi itu seperti yang telah disebut adalah dari syurga jadi ia berasaskan Islamic. Malahan juga mengandungi kurma,madu,kismis,ginko biloba,pura sweet dan dimasukkan surah2 dari Al-Quran. Memang ia fokus untik minda dan secara tidak langsung kepada imuniti badan. Ia sesuai untuk semua jenis peringkat umor. Selain itu ia juga mengandungi collagen,secara amnya bukan collagen marine tetapi collagen ikan kod gred A. Memang bagus sekali untuk imun & minda.

Hampa ada tengok Melodi Raya? Haa..Fellicious nie dah tersebar dikalangan retis2 tau..depa pon amalkan,siap ada yang dah ambik order habaq mai kat hampa..Cer tengok gambaq kat bawah nie yag aku ambik dari page FelliciousBrainChargerDrinks.



Mesti dok terpikiaq macam mana rupa Fellicious Brain Charger (BCD) nie kan.Ha..nie dia punya packaging..Nampak panjangkan botol tu..haa..memang panjang cenggitu pon...sedap wehh..Jangan risau kalau beli anak tak mau makan..konfem depa mau punyalah sebab manis2 gitu..Kan ada kurma,kismis,madu..


Macam anak aku,aku masukkan dalam bekas air masak dia,biaq dia sedut sampai habis..hahah..lagi 1,malam2 sebelum tidoq aku ambik 1 sudu dulu pastu aku sapu seredak2 fellicious nie kat muka..Fuyyyohhh..kulit I become moist uolllsss........#gedikss

Ok..serius..memang moist tau.Dah la boleh makan,boleh sapu kat muka lak tu sebab ada collagen..Aku baru amalkan seminggu gitu..Kira lepas posa la sebab dalam bulan posa aku selalu lupa ambik..heheh..nanti bila dah makin bambamboommm Meletupss,aku up entry baru ok....


BYE.....

2 ulasan:

  1. jijah pon minum fellicious ni skrg.. dah nak sebulan dah untuk minda baby..hee

    tapi xtahu pulak seredak tu leh sapu kat muka.. jijah minum je..heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh sapu kat muka sebab ada collagenkan..nak pandai,nak badan sihat,nak cantik..haaa..semua dalam 1 tau...

      Padam

Gojes-gojes yang komen