Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Sabtu, 7 September 2013

Apa kebaikan Fellicious?? Haa..mai nak share dengan hampa....


Ada orang tanya..
"apa kebaikan Fellicious nie..elok ka?harga berapa??"
Ha..nie nak hambaq mai kat hampa..
Elok yakmat tau dak..malas nak pompang..pompang banyak sangat..
Aku buat diri aku sebagai testimoni baru berani nak juai kat orang lain..

Dulu aku ada masalah keputihan teruk gila..
Bau dia ya Allah..Tak sanggup nak cakap.
Kadang2 bau macam nasi basi,bawang putih,muntah kucing..Haaa...
Segan tau dak bila asben nak 'bersama'..
Lari2 aku masuk toilet 'cuci' apa yang patut..
Tapi tu la,cuci luaq ja,,dalam macam tu jugak..

Asben aku tu ada ja benda dia nak komen.
Tapi aku tau dia nak jaga hati,dia diam ja..
Ntah banyak mana la dia makan hati & tak selesa masa bersama..

Aku start bagi kat Hamam fellicious nie,bagi dia try dulu..
Bila aku nampak positif aku try pulak kat aku..
Alhamdulillah..seminggu ja pakai dah nampak perubahan..

Bau makin kurang,keputihan tak seteruk dulu..
Kalau dulu keputihan aku berketul2 macam nasi yang lenyek2 tu..
Lani dah ok sikit,warna dah jernih sikit..
Jadi aku terus amalkan....

Perubahan pertama aku nampak ofkos la keputihan,
seminggu aku ambik,masa tengah mandi..
Aku rasa ada benda dok meleleh,
Ingat period tapi benda lain..
Rupa macam gam tapi pekat sikit..Bau dia ya Allah...
Nak ja aku simbah softlan 1 bilik ayaq..Busuk sungguh2..
Dekat secawan keluaq..Hambikk!!

Makin lama aku amalkan fellicious, makin banyak perubahan aku nampak..
Whitehead kat muka makin kurang,terutama kat hidung nie.
Lebam bawah mata makin pudaq,
Bibir kurang kering..Kaki pon dak tak kering sangat sampai keluaq kurik2 puteh tu..
Tumit pecah2 pon dah tak dak..

Tu baru story pasal aku..belum lagi perubahan dekat asben & anak aku..

Nie contoh testimoni pengguna lain..
Banyak perubahan yang depa nampak kat diri & anak masing2...







7 ulasan:

  1. Balasan
    1. memang bagus..sy buat diri sy sbagai testimoni..

      Padam
  2. wah..banyak juga kebaikannya..
    nak beli katner ye.. online ker..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau nak boleh beli dari saya..PM sy di FB..http://www.facebook.com/ryuna.nabiela

      Padam
  3. bagus ni...tapi wawa tak berani nak cuba kalau kena makan ni...sebab sekali dah kena...memang serik sampai sekarang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang nie tak da kesan sampingan sebab tak da campuran bahan2 asing..100% halal & dapat mengamalkan makanan sunnah Rasullullah..

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam

Gojes-gojes yang komen