Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 30 Januari 2014

Sampai Raya Cina saja tau....


Kelmarin aku ada cakap nak update pasai beg kan?
Haa..nie buat entry khas pasai beg..Sempena promosi tahun baru cina..
Beg ada banyak jenis& jenama,beg yang aku juai semua beg replika.
Kecuali sophie paris..sophie paris yang aku juai ori naa..
Lagi 1 beg replika nie ada banyak gred, ada gred A, AA, AAA, Super duper A pon ada..
Yang super duper A tu supplier cakap beg ori tapi rejected!

Haa..tapi dia punya perasaan time pakai beg tu sama ja dengan beg ori..
Sebabnya orang tak tau hampa punya beg replika ka apa..
Malas dah nak merepek panjang-panjang.
Hampa mai tengok sendiri kot-kot ada yang berkenan.
 
Dijemput semua mai tengok-tengok dulu lepas tu kalau berkenan terus order ye...

Yang nie aku berkenan sungguh tapi dalam masa yang sama ada jugak berkenan yang lain..
Ada 3warna..merah,cokelat,hitam..
Gred AAA
RM200


Yang nie pon boleh tahan jugak...
Sling bag gittew..
Warna sama jugak, 3kaler..merah hitam cokelat
RM180


Nie PRADA ada 5kaler lawa gila.
ada kuning,merah,cokelat,oren n warna kat bawah nie.
aku bagi RM120 sebab nak clear..

Nie MK aku bagi RM200
ada 4 kaler..hitam,krim,mustard,blue macam kat bawah nie

Nie COACH gred AAA
aku bagi RM350
siap free purse lagi..
Yang warna nie ada banyak design..tapi warna sama ja..
design lain boleh tengok kat SINI


Hurmm..yang tu dulu aku upload..nie semua harga sampai esok saja tau..
Ingat ya..promosi nie sampai Tahun Baru Cina saja tau,.Masuk bulan depan harga dah lain..Semua beg kat atas nie free delivery.hampa bayar harga tu ja untuk beg seketol.
Kalau nak harga nie sila inform secepat mungkin nak yang mana 1 & buat payment sebelum 1Feb2014.

Beg akan pos lepas Tahun Baru Cina.
Boleh inbox FB :Ryuna Nabiela
atau whatsapp : 0133202840

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen