Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 8 Mei 2014

Murah Gila Wey!!


Hai...

Lama tak menaip..besa la tak dak modai..

Harini aku nak share sikit lunch aku tadi.

Bukan nak share menu bagi orang terliur tapi aku nak share harga makanan yang super murah....

Serius cakap..kedai dia memang murah gila..Budak-budak kolej komuniti memang ramai lepak situ...

Kedai dia memang tawarkan menu 1 malaysia tapi menu lain pon murah,sedap & banyak..

Nie lunch aku tadi..



Aku ambik :
nasi putih dua senduk setengah 
+
Sayoq campoq 1 senduk
+
Daging paprik 1 senduk setengah
+
Sirap limau

total : rm3.30

Tengok dalam gambaq memang nampak macam sikit sebab nasi tu aku dah makan sikit..yang daging pulak aku dah ratah separuh..




Murah macam nie mana nak cari...
Dah la sedap menjilat jari...huhuhu...

Nasi ayam dia best..kueh teow goreng pon best..
Tapi hari-hari tertentu saja ada..
Lauk-pauk memang banyak..

Tapi kalau pukoi 1 baru nak pi kedai depa..memang kikis bekas nasi saja la..
Licin woooo...

Ok..tu saja..
Kembali kepada Sri Pentas!

Bai!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen