Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Selasa, 30 April 2013

Mai merapu sat...........

Salam Selasa semua......

ambik dr Pak cik Google


Pagi tadi memang liat sangat nak bangun....tak tau la sebab apa....

Kerja semalam masih lagi waiting atas meja nun..selambak habaq ang!

Jangan kata nak pi kerja,dok bayang apa ada atas meja & email2 yang menanti teruih rasa ada gam dok lekat kepala kat bantai aku...segan sungguh nak bangun...

Rasa nak ja aku MC kan diri aku then sambung cuti teruih sempena labour day esok....hahaha..tapi dalam hati nie ada yang dok bisik..."jangan...jangan...rinie last day dah untuk bulan nie..pi keja..pi keja...." tu yang bangun jugak tu....hahaha....

Padahai anak aku yang dok melalak nak nyusu...hehehe...tapi betoiii..aku dengaq suara yang dok bisik kat aku tu....

Dah-dah....kata banyak keja..nie dok mengarut apa lagi..pi la sambung keja nun....

#Esok cutiiii!!?? Apa plan hampa esok? Esok nak jugak aku tuntut janji kue teow goreng kuah laksa kat Mr.Saif....dapat kue teow goreng saja pon tak pa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen