Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 16 Mei 2013

Hammam 1 minggu.....

Assalamualaikum.................

Entry kedua untuk rinie..Hampa semua tak payah mengeluh nak baca entry aku, kali nie aku bagi hampa tengok gambaq banyak2 pulak...Lenguh noh baca entry2 aku sebelum nie..tak dak gambaq kan...asyik kosong~~kosong~~kosong~~...(ikut nada najwa latif)
Nah hampa tengok gambaq2 nie...

Laii ~~ Laii ~~ Mai cuci mata dulu mai......
Jom kita start flash back beberapa bulan dulu....

Haa..nie first time aku aku tengok anak aku..lepas operation dia kena masuk wad yg baby problem tu untuk pantauan..Alhamdulilillah tak dak apa2..teleng ja kepala sian dia..sapa la buat anak aku mcm nie..Awat tak mintak bantai kat aku weii Ooo...

Abah dia terketaq2 pegang,kekok la katakan..Kecik sungguh Hamam.aku lagi la tak berani pegang tapi kena pegang jugak sebab nak menyusu dia kan.....




Kecik kan..ce tengok jari Mr.Saif & kepala Hamam..alahai..keciknya dia..

Nie tengok jari aku dengan dia pulak..tapak tangan aku boleh tekup 1 kepala dia.




Baju new born kalau dia pakai semua sampai ke betis..kecik sungguh.sapa tengok dia pon kata macam tu.

Tenggelam..pakai baju ja..seluar tak payah pakai pon tak apa.

Sat kiri,sat kanan..hahah..malas rotate gambaq.baju nie kalau pkai balik sekarang dah dok atas pusat dia..hehehedulu tak payah pakai seluaq pon dah tutup aurat anak aku.

Dari kecik sampai la lani gaya mulut nie jugak yang dia suka.

Nie aku snap idung sebab ramai kata idung mancung.Nak tengok mancung sampai bila..


Ada yang jahat mulut mai tengok aku & Hamam kat rumah kata Hamam kecik macam budak Somalia...Caitt, mulut longkang sungguh...






Buat la macam mana pon,bedung2 dia mesti tangan terkeluaq macam tu jugak...

"Jangan amik gambaq la ibu...adik silau nie..."



Sejuk ja tengok anak tidoq.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen