Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Isnin, 17 Jun 2013

Masalah itu satu ujian....

Assalamualaikum...............................................

Hari Isnin...........tak dak mood...........

Mesti ramaikan yang tak sabar menunggu bulan Ramadhan yang penuh barakah seterusnya bulan Syawal yang mulia nanti..........

Aku pon macam tu jugak..tak sabar menunggu untuk sama2 menyambut bulan Ramadhan & Syawal nanti bersama keluarga tercinta......

Tapi jauh disudut hati aku, Ramadhan & Syawal tahun nie aku harap dapat berlalu dengan perlahan...........

Tak sanggup aku nak hadapi masalah yang akan kami sekeluarga hadapi selepas raya nanti............

Perlahankan masa agar kami bersedia...aku tahu apa yang berlaku itu satu ujian....

Syawal tahun nie akan disambut dengan sederhana atau tiada sambutan seperti orang lain.........

Setiap ujian yang diberi pasti ada hikmahnya................................................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen