Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Selasa, 23 Julai 2013

Ku rindu saat itu.

Sapa dapat spot apa yang aku cuba sampaikan,memang dia bijak...semua gambar masa ni diambil masa masih lagi bergelar student politeknik...

Rindu jugak kat hampa2 nie weyh oii....

Ehh..cepat2..cuba teka apa yang aku spot kat semua gambar nie...














Jawapannya adalah...

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

Jawapannya adalah...dulu aku kurus,putih sikit dari sekarang,tak da double chin...sekarang ni,mak aihh..chin aku berdouble2..dah tu kulit dah gelap gelemat..dulu kenmain skinny..sekarangggg..lelemak berganda2..bila agaknya aku boleh berkeadaan seperti dulu...

Nak berubat kurus tak gamak aih nak telan..Rindu nak badan cenggini balik..

Salah siapa kah bila semua ini terjadi??

Renung2kan dan selamat beramal...


P/s: Aku jeles tengok aku yang dulu...











4 ulasan:

  1. hehe boleh je kurus balik..diet diet!

    BalasPadam
  2. hihi..sbr jela akk ni..

    poli mana ni kak? hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Kulim..nak kurus tu boleh dpt.nak putih tu susah sikit..heheh

      Padam

Gojes-gojes yang komen