Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Selasa, 23 Julai 2013

No idea..

Assalamualaikum...............................

Sekarang nie makin malas lak nak up entry baru..semangat ada tapi penyakit M tu tak boleh ilang..nak gak melekat dekat aku..ssyohhhhh..ssyoohhhhh...pi men jauh2....

Bila aku online ja,waaahhhhhh!! meriah noo uollss berbuka, aku dengan family berbuka yang simple2 je..ye la semua keja..balik pon dah pukul 6..tu baru balik,tak sampai rumah lagi..agak2 sempat ke nak masak hebat2?? Paling hebat pon kerabu sardin..tetiap hari kerabu sardin,ehh..silap,baru dua hari la...

Nie nak story apa pon tak tau..malas noo aku nak naip..nak pikir pon malas..meh la aku tepek gambar..family kecik aku nie..kalau ambik gambar gini,paling tak best si hamam nie la..tak reti dok diam..semua gambar gegar..mencikk!!

Lagi 1 yang tak best ada lah aku,gambar elok je tapi mesti muka aku yang spoil..tak caya?? ce tengok gambar nie...

posisi nie...

sama jugak..

lagi..

nie lagii...

lebih kurang jugak...


Hamam pon pandai bergaya depan camera..aku lak dengan gaya sepesen tu ja..haishh..cuba tengok gambar hamam,semua gegar..actually nie gambar kat klinik masa chek up hamam 8bulan..dah lama peram gambar,bila tengah kering idea nie la aku cuba korek mana2 khazanah yang terperam..heheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen