Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Selasa, 9 Julai 2013

Ramadhan Is Coming.......

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.............................

"Bismillahhirahmanirrahim.............

Bagi menyempurnakan titah Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung, Setelah diperkenankan oleh Duli-duli Yang Maha Mulia, Raja-Raja.....

Maka adalah dengan ini saya mengisytiharkan bahawa tarikh permulaan puasa bagi negeri-negeri seluruh Malaysia telah ditetapkan pada hari Rabu, 10 Julai 2013.

Sekian, Wassalamualaikum Warahmatullah...."

Semalam masa tengah memasak sambil pantau anak main depan tibi tetiba tibi seluruh Malaysia yang buka channel TV3 aku rasa la kan, ada tunjuk pengumuman puasa nie...

Tetiba aku jadi sayu....tak tau lah kenapa...huhuhu....

Nak cover diri aku cakap "Yeyy...lusa posa!!!" sambil depa tangan luas2 depan Hamam...kenmain laju lagi anak aku meluncur dalam walker peluk kaki aku..dia pon kenmain lagi gelak2..entah apa la dia ingat tentang posa nie kan....

Dengan ini saya Nabilahuda binti Zaremi beserta keluarga tercinta mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen