Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 5 September 2013

Hamam & Oreonya.....

ohhoiiii.....

Gila arr,lama tak update blog..seminggu jugak la,malas wehh..
Nak buat macam mana bagi hilang penyakit 'M' nie??
Sapa tau ubat dia? mai share ngan aku..aku pi beli seploh buat stok...

Banyak benda nak share tapi tu la,malas nak taip..
Tolong taip kat aku sat,boleh??
muehehehe....

Pagi nie mak aku ambik Hamam,pinjam sat sehari bawak balik kampung..
Rindu lettewwww...
Pastu mak aku cakap behave ja hamam ngan dia..
Pas makan elok ja dia main keta dia..
Makan nasi lemak sejemput ngan kueh seketoi...
Jadi la..tapi kalau ngan aku tak mau lak dia buat baik macam tu...
Saja nak uji kesabaran aku kan...
Tak pa sayang,ibu redho....


Balik keja kelmarin anak aku dah buat peel dia..
Melekat kat kaki aku..siap peluk kuat2 tak mau lepas..
Sapa pujuk pon tak jalan,termasuk la apak dia..
Aku dah la tengah basah lencun sebab balik naik motor.
Ujan lebat oii kot area Kulim nie petang2..

Aku ngan apak hamam basah bersama dalam ujan sebab naik motor sekali..
Terus feeling romentik naik motor dalam ujan..muahahah
Balik umah anak buat peel,tak pa..aku faham anak nak perhatian..
Terus umpan ngan oreo..apak dia boleh pi mandi..
Aku boleh salin baju dulu sementara tunggu turn mandi..

Dia ni dah mandi siap2 kat rumah babysitter sebab aku ambik dia pon dah pukoi 7.
Ambik lambat sikit sebab ujan lebat,tu pon redho ja redah ujan..
Mandi wangi2 pastu aku bagi oreo..muahaha..
Terus comot habih,tak pa..aku mandikan sekali lagi..
Takat bagi mandi dia sorang,tak dak aih meter ayaq pusing ligat...

Hoihh..rindu lak kat budak nie..baru 2 jam lebih mak aku ambik..
Padahal hantaq umah pengasuh hari2 ok lak aku..
Mengada sangatkan??

K bai....

3 ulasan:

  1. comel jer tengok hamam comot ^_^

    Baby Hamam suka oreo eh..la sama ngan abg Asyraf & kak Aishah..

    pasal mak nak bawak kampung tu yg terasa rindu sgt kann... biasa le tu..

    BalasPadam
  2. comelnye hamam...tengok gambar ingatkan tadi dia makan kek coklat...rupa-rupanya oreo hihi

    BalasPadam

Gojes-gojes yang komen