Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 21 November 2013

Nasib baik tak mati...


Kalau aku ada heart attack dah lama dah aku Innalillah....-__-
Cuak sangat-sangat..nasib baik nyawa aku masih utuh tak tinggalkan badan..
Hampir-hampir ja tadi...pffff

Pukul 10.30 tadi, tiba-tiba dapat call dari Nusajaya, Johor..

" Nabila..where's our air curtain?! why we not receive yet??! You told me,they will sent yesterday...where??! "

Nak tersedak aku jawab fon,ehh..bukan ke semalam aku call dia cakap dah otw nak sampai ke??
Rini dah menjerit-jerit tanya aku apahal pulak...
Semalam bukan main relax lagi cakap..
" You tak payah risau..I deal sendiri dengan itu driver..dia cakap dah nak sampai.."
Macam lipas kudung aku capai phone terus call sana sini cari orang incharge..
Bila call dealer dia bagi driver number..dah tu alasan dia tu aku tak boleh terima..
"Tu saya dah bagi number phone,you call sendiri tanya itu driver mana dia hantar itu barang..Saya tak tau sebab saya di KL..dia yang hantar itu barang pegi Johor.."

Hoii..mangkuk sungguh..macam nie ke supplier??
Nak hilang customer ke?
Mentang-mentang dah bayar,pastu barang pon dah keluar..boleh lak main lepas tangan..
Kejadahnya hang buat macam tu?? Ini negara ada law la..
Hello boss!! Selagi barang tak sampai mana boleh buat gitu..
Memang tak ambik dah apa-apa barang pon kat hampa lepas nie..

Dah tu aku siap aku ugut driver tanya kat mana dia hantar barang tu...
Kesian dekat kamu wahai Encik Jali..diri ini tak sengaja..emosi mempengaruhi diri..
Gittuww...

Lepas selidik sana sini...
berbelas call aku buat...
Rupa-rupanya....

"deyy boss...itu barang sudah sampai maa..you punya assistant tak bagitau you apa-apa ka??"
"you punya assistant yang pegi ambik tu barang dekat guard house..you dah buat saya hampir-hampir mati sakit jantung tau tak..itu barang belas-belas ribu kalau hilang..big bos kerat saya punya tengkok kasi putus tau!!"

"ehh..iya ka?? bila sampai? itu ****** tak inform saya apa-apa pon..sekejap saya tanya dia.."
"yaa..yaa..itu barang sudah sampai petang kelmarin..sori aaa"

Sori naik lori la..kes hari tu pon aku dok kecut perut lagi..nie tambah kes baru pulak..
Ehh..tak tau kes apa?? kes WTF nie la..
*WTF - With This Fioneee - motip??

Dok opis nie risiko tinggi tau dak...
Lagi-lagi keja macam aku yang kena deal duit ringgit dengan orang nie..pfff

Any job offer to me??


Motip letak gambar anak..nak ilangkan stress..
nie la ubat stress aku..
tapi kan..kadang-kadang nie jugak la penyebab stress aku...
(^___^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen