Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Rabu, 11 Disember 2013

Adakah AZAM tahun ini dah terlaksana??


Hoiii..satnya dah nak sampai tengah bulan...
Dok sat lepastu dah masuk tahun baru...
Tiap-tiap tahun ada azam..
Azam tahun nie nak besaqkan amam bagai juara walaupon tak berapa nak juara..
Alhamdulillah,azam aku 45% je yang terlaksana..tak pa..janji ada jugak yang terlaksana..
Azam tahun depan?? donno..belum pikir lagi..tapi macam dok nampak dah sikit-sikit..

Yang penting aku nak 4 benda nie settle,Insyaallah..
First aku nak settle lesen aku yg dok tertunggak tu..(harap-harap bonus ujung tahun ni lepas la nak settle lesen)
Second aku nak ada transport sendiri,tak mau share dengan laki..nak sendiri punya..*tamak
Third aku nak move out,harap ada yang paham..kikiki
Forth aku nak pastikan ujung tahun depan aku dapat pujuk laki bawak our small family makan angin..

Rasa macam nak add-on 1 lagi list,hewhewhew...
Sebab amam dah bagi hint.. (^_____^ )
cukupkan umor dia dua tahun baru kita plan baikkkkk punya..




Sedap ke kaki tu dik? bak sikit nak rasa....

Insyaallah,harap diberi kesihatan yang baik..dan rezeki yang melimpah ruah..
Semuanya bukan untuk diri sendiri tapi untuk keluarga kecilku yang tercinta ini...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen