Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Khamis, 6 Jun 2013

Aku,Dia & Tong Sampah.......

Ok..bersiaran dipetang hari pulak..........







Minggu lepas..masa aku dok berblogwalking aku terjumpa 1 blog yang terlalu excited cerita pasal 1 movie tajuk Aku,Dia & Tong Sampah...Movie tu ada tayang kat TV9 dekat dihati duluuu......Lama dah tayang, aku ja yang terhegeh2 baru tengok.....

Movie komedi romantik nie memang best..2,3 kali aku dok tengok time lunch dekat opis...hahaha....ampun boss...siap download tau..terus aku minat gila dengan Beto nie.. 

Haa...pelakon cerita nie Beto Khushairy yang kool tu dengan Siti Saleha yang kiut...cerita nie santai..kena part yang best memang gelak sampai nangis..sampai opis mate aku tgok aku pelik..mesti dia cakap apahal minah nie buat keja sampai gelak nangis2...hahaah #tengok movie pakai earphone enset dalam tudung..hehehe

Banyak part best,yang paling aku rasa time si Beto dengan si Leha pi tengok 1 band perform..selamba badak dia cakap kuat2..' band nie bukan sedap pon....' semua orang tengok..hehehe...

Aku bab nak cerita tentang movie kat orang memang la aku tak reti..so..hampa mai la tengok sendiri..baru tau best ka dak...

Nak upload lambat..so aku bagi hampa tengok kat sini la...Aku, Dia & Tong Sampah....kalau sapa2 tak boleh tengok,nanti aku upload plak ok....

Bye ~~~~~~



1 ulasan:

  1. nnti nak tengok jugaklah cite ni..macam best je..

    p/s : marilah join GA saya
    http://apen-idariana.blogspot.com/2013/06/my-3-series-birthday-giveaway-by.html

    BalasPadam

Gojes-gojes yang komen