Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Isnin, 15 Julai 2013

Sexy Boy

Assalamualaikum.........

Haa...masuk minggu nie..baru 2minggu Hamam boleh merangkak...Ya dah 9bulan lebih tapi baru boleh merangkak..agak lambat..aku dah agak dia lambat sikit nak boleh mcm merangkak meniarap semua tu sebab tali pusat dia pon lambat jatuh..dekat 3 minggu baru jatuh kalau tak silap aku la...



Tapiii...bab memanjat nie laju pulak..terketaq2 macam orang kena parkinson lak dia nak berdiri dekat grill nie..semalam,masa aku dok ralit melayan cerita Ummi dekat tv3..sedaq2 anak aku dok atas sofa dah..aihh..sapa angkat dia letak atas tu sebab kami dua orang ja yang dok depan tv..mustahil dia panjat sendiri...

Tapi aku dok syak dia panjat sendiri sebab kalau dia boleh buat apa2..dia akan buat tepuk amai2..dalam kata lain appreciate untuk diri dia sendiri la..

Jadi aku angkat dia terus letak bawah...tunggu punya tunggu dia dah start sesi memanjat..Woaahhoo!! memang dia panjat sendiri la...kagum sekejap..hehehe..rupanya dia pnjat dengan bantuan bantal.ada bantal tepi sofa tu..dia pijak bantal tu maka tinggi la sikit kaki dia tu..jadi menyenangkan sikit dia nak panjat sofa...Dan seperti yang dijangka,selamat ja dia sampai atas sofa..sesi tepuk amai2 la dia sambil senyum2..

Terus aku,ehh..buat sekali lagi dik,ibu nak ambik gambaq...cer teka..agak2 dia nak buat lagi tak?? Hahahaha...jangan harap dia nak buat sekali lagi...dia lebih suka ajak aku men tepuk amai2 pastu tepuk pipi aku kuat2..caitttt...........

Dah la..nak sambung buat keja...heheheh..keja tak siap tapi sibuk nak berhapdet blog bagai..kehkehkeh..

# terasa nak buat milestone hamam la pulak...........





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen