Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Ahmad Thaqif Hanzalah ~ My Hero

Selasa, 18 Jun 2013

Bukan Sofi Jikan yang meninggal.........

Ayat atas tu macam ayat kat tabloid la pulak...........

Ramai sangat dok tag aku kat FB tentang cita Sofi Jikan meninggal....aku pon eh..betul ke?
Nie la gambar disebar2 tu pastu tag aku...buat pengetahuan semua aku bukanlah wartawan ke apa...Kalau untuk makluman tu tak apalah aku tak kisah tapi harap maaf ye sebab aku terpaksa unTAG ye atas sebab2 yang tak dapat dielakkan...ecewahhh...........





Tak lama lepas dapat gambar nie dapat pulak gambar nie....




Haaa...inilah dia kalau terlalu nak jadi yang terpantas menyampaikan berita.Sampai ada yang silap hingga menjadi kecelaruan maklumat..apa2 pon takziah kepada keluarga arwah dan sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah...

#Kecik pulak gambar tu kan? nie dah LARGE..kalau ambik X-LARGE terlebih templat pulok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gojes-gojes yang komen